Vi tittar tillbaka på ett härligt 2016 och ser med spänning fram emot 2017. Vi har gått in i en period av bön och fasta i församlingen med extra mycket tillfällen för bön och lovsång i veckodagarna. Exakta tider ligger i kalendern. Om man inte kan närvara men ändå vill lyfta ett böneämne eller en tanke så kan man höra av sig till antingen Franz eller lämna ett anonymt brev i lådan. För oss är det ett sätt att fundera och fokusera på vad det vi och Gud egentligen vill med våra verksamhet och vår församling. Perfekt i tider med mycket planering! Vi kommer lägga till nya scheman här så snart alla datum är satta. Om du har en idé eller tanke kring vår verksamhet så tveka inte att höra av dig, vi vill hela tiden utvecklas och förbättras!

Varmt välkommen till Stockaryds Frikyrkoförsamling!