Nu är det äntligen uppstart av all vår verksamhet. Mötesplatsen är i full gång på onsdagar klockan 17.30 som tidigare och ikväll startar UV klockan 18.30. Imorgon är det första informationskvällen inför konfirmationen, där vi ser ut att ha ett stort antal konfirmander vilket vi är otroligt glada för. Sen nästa fredag, den 8/9 drar BAS äntligen igång igen klockan 19.00 som vanligt. Vi drar även igång Alpha nästa torsdag, den 7/9 klockan 18.00. Det kommer bli otroligt spännande och vi ser verkligen fram emot detta. Hoppas att just du kommer på det!

Nu denna vecka är det bönevecka i frikyrkan med många härliga bönesamlingar som ligger inne i kalendern. Vi vill verkligen rekommendera dessa och vikten av att mötas för bön och lovsång. Så försök prioritera dessa, inte bara för din egen skull utan för den påverkan den kan ha för de andra som du samlas tillsammans med och ber med.

Helt enkelt, VARMT välkomna till en ny hösttermin i Stockaryds frikyrka!!

Kramar

Petra och Franz